דף הבית >> אמנת שירות ללקוחות
אידיאל מתחייבת להתייחס ללקוחותיה בהגינות ומקצועיות ולכבד את פרטיותם.
אידיאל סוכנות לביטוח תפעל לעדכן את לקוחותיה לגבי אופן קבלת שירות ממנה, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלת קהל במשרדה.
צוות הסוכנות ייתן מענה מתאים לצרכי לקוח, תוך שבעה ימי עסקים ממועד קבלת פניית הלקוח המבקש לתאם עמו פגישה או לשוחח איתו.
צוות הסוכנות יקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו, יספק מענה ראשוני לכל פנייה, וימסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן, וכל זאת תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
צוות הסוכנת ייתן מענה ענייני תוך זמן סביר לבקשת לקוח לקבל ולהעביר אישור או מסמך, וכן להעביר בקשה לגוף המוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר, והכול מבלי לגרוע מהוראות
אחרות לעניין זה.
צוות הסוכנות המורשה לכך ימסור כל מסמך הקשור ללקוח, ונמצא ברשותו על פי דין, לרבות לקוח לשעבר, וכל זאת תוך שבעה ימי עסקים מקבלת פניית הלקוח.
צוות הסוכנות המיועד ימסור ללקוח שפנה אליו בעניין תביעה, מידע אודות זכויות הלקוח, ויביא לידיעתו את דרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

אידיאל סוכנות לביטוח פנסיונית (2014) בע"מ  ח.פ. 515080448

אמנת שירות ללקוחות

L